Marius Engh (f. 1974) har nytta ei rekke historiske referansar i arbeidet med kunstverket Hermopolis til fasaden i det nye mellombygget i glas, som koplar dei to ærverdige tollbygningane saman. Verket tar utgangspunkt i den tidlegare symbolbruken til Tollvesenet, som var knytt til reise, handel og grenser, eit område som sidan antikken har vore tileigna Hermes, sendebodet mellom gudane og menneska i gresk mytologi. Hermes verna om handel og tjuvar og er kjend som Merkur i romersk mytologi.
I den venstre delen av frisa ser vi delar av ein legg og ein fot med ei venge, og i midten den magiske staven til Hermes med to slangar rundt, ein såkalla caduceus eller hermesstav. Til høgre i frisa ser vi kjempa Argus med dei mange auga, som ifølge mytologien aldri var attlatne samtidig. Verket viser til eit møte mellom Hermes og Argus slik det blir skildra i Ovids Metamorfoser. Der er Argus med sine hundre auge sett til å overvake og forhindre ei grenseoverskriding hos gudane. Hermes tar livet av Argus på oppdrag frå far sin Zevs, da han berre ser kjempa som eit instrument for å halde og overvake grensene. Overskridinga resulterer i utviklinga av menneskeslekta.